ANUNŢ FINAL
Privind rezultatul concursului organizat în data de 28-30.08.2024 pentru ocuparea
posturilor vacante de administrator de patrimoniu, bucătar calificat și îngrijitor
de la Seminarul Teologic Liceal Ortodox „Mitropolitul Dosoftei” Suceava
Nr. crt. |
Codul candidatului |
Postul pentru care a candidat |
Rezultat selecţie dosare |
Punctaj probă scrisă |
Punctaj probă interviu |
Punctaj final |
Rezultat final concurs |
1 |
STL20240808 |
administrator patrimoniu |
admis |
90 |
90 |
90 |
ADMIS |
2 |
STL20240817 |
bucătar calificat |
admis |
70 |
90 |
80 |
ADMIS |
3 |
STL20240807 |
bucătar calificat |
admis |
65 |
90 |
77,5 |
ADMIS |
4 |
STL20240809 |
îngrijitor |
admis |
90 |
90 |
90 |
ADMIS |
5 |
STL20240816 |
îngrijitor |
admis |
85 |
90 |
87,5 |
ADMIS |
6 |
STL20240815 |
îngrijitor |
admis |
80 |
90 |
85 |
ADMIS |
7 |
STL20240804 |
îngrijitor |
admis |
65 |
90 |
77,5 |
ADMIS |
8 |
STL20240811 |
îngrijitor |
admis |
65 |
90 |
77,5 |
ADMIS |
9 |
STL20240801 |
îngrijitor |
admis |
55 |
90 |
72,5 |
ADMIS |
10 |
STL20240802 |
îngrijitor |
admis |
55 |
90 |
72,5 |
ADMIS |
11 |
STL20240803 |
îngrijitor |
admis |
55 |
90 |
72,5 |
ADMIS |
12 |
STL20240814 |
îngrijitor |
admis |
55 |
90 |
72,5 |
ADMIS |
13 |
STL20240806 |
îngrijitor |
admis |
55 |
90 |
72,5 |
ADMIS |
14 |
STL20240810 |
îngrijitor |
admis |
55 |
90 |
72,5 |
ADMIS |
15 |
STL20240805 |
îngrijitor |
admis |
40 |
- |
- |
RESPINS |
16 |
STL20240812 |
îngrijitor |
admis |
35 |
- |
- |
RESPINS |
17 |
STL20240813 |
îngrijitor |
admis |
40 |
- |
- |
RESPINS |
Afişat astăzi, 30.08.2024, ora 15.00
REZULTATELE PROBEI SCRISE
din cadrul examenului pentru ocuparea postului vacant de administrator de patrimoniu
de la Seminarul Teologic Liceal Ortodox „Mitropolitul Dosoftei” Suceava
Nr. crt. |
CODUL candidatului |
Punctajul probei scrise |
Rezultatul probei scrise |
1 |
STL20240808 |
90 puncte |
admis |
Afişat astăzi, 28.08.2024, ora 1500.
- Contestaţiile se depun în termen de 24 de ore de la data afişării rezultatului probei scrise, la secretariat.
REZULTATELE PROBEI SCRISE
din cadrul examenului pentru ocuparea postului vacant de bucătar calificat
de la Seminarul Teologic Liceal Ortodox „Mitropolitul Dosoftei” Suceava
Nr. crt. |
CODUL candidatului |
Punctajul probei scrise |
Rezultatul probei scrise |
1. |
STL20240807 |
65 puncte |
admis |
2. |
STL20240817 |
70 puncte |
admis |
Afişat astăzi, 28.08.2024, ora 1500.
- Contestaţiile se depun în termen de 24 de ore de la data afişării rezultatului probei scrise, la secretariat.
REZULTATELE PROBEI SCRISE
din cadrul examenului pentru ocuparea postului vacant de îngrijitor
de la Seminarul Teologic Liceal Ortodox „Mitropolitul Dosoftei” Suceava
Nr. crt. |
CODUL candidatului |
Punctajul probei scrise |
Rezultatul probei scrise |
1. |
STL202408O9 |
90 puncte |
admis |
2. |
STL20240816 |
85 puncte |
admis |
3. |
STL20240815 |
80 puncte |
admis |
4. |
STL202408O4 |
65 puncte |
admis |
5. |
STL20240811 |
65 puncte |
admis |
6. |
STL202408O1 |
55 puncte |
admis |
7. |
STL202408O2 |
55 puncte |
admis |
8. |
STL202408O3 |
55 puncte |
admis |
9. |
STL20240814 |
55 puncte |
admis |
10. |
STL202408O6 |
55 puncte |
admis |
11. |
STL20240810 |
55 puncte |
admis |
12. |
STL202408O5 |
40 puncte |
respins |
13. |
STL20240813 |
40 puncte |
respins |
14. |
STL20240812 |
35 puncte |
respins |
Afişat astăzi, 28.08.2024, ora 1500.
- Contestaţiile se depun în termen de 24 de ore de la data afişării rezultatului probei scrise, la secretariat.
REZULTATELE
selectării dosarelor de înscriere la concursul pentru ocuparea posturilor vacante de administrator patrimoniu, bucătar calificat, îngrijitor și muncitor (fochist),
pe perioadă nedeterminată
de la Seminarul Teologic Liceal Ortodox „Mitropolitul Dosoftei” Suceava
Nr. crt. |
CODUL candidatului |
Postul scos la concurs |
Rezultatul selecţiei dosarului |
Motivul respingerii dosarului |
1. |
STL202408O8 |
administrator patrimoniu |
ADMIS |
- |
2. |
STL202408O7 |
bucătar calificat |
ADMIS |
- |
3. |
STL202408O1 |
îngrijitor |
ADMIS |
- |
4. |
STL202408O2 |
îngrijitor |
ADMIS |
- |
5. |
STL202408O3 |
îngrijitor |
ADMIS |
- |
6. |
STL202408O4 |
îngrijitor |
ADMIS |
- |
7. |
STL202408O5 |
îngrijitor |
ADMIS |
- |
8. |
STL202408O6 |
îngrijitor |
ADMIS |
- |
9. |
STL202408O9 |
îngrijitor |
ADMIS |
- |
10. |
STL20240810 |
îngrijitor |
ADMIS |
- |
11. |
STL20240811 |
îngrijitor |
ADMIS |
- |
12. |
STL20240812 |
îngrijitor |
ADMIS |
- |
13. |
STL20240813 |
îngrijitor |
ADMIS |
- |
14. |
STL20240814 |
îngrijitor |
ADMIS |
- |
15. |
STL20240815 |
îngrijitor |
ADMIS |
- |
16. |
STL20240816 |
îngrijitor |
ADMIS |
- |
17. |
STL20240817 |
bucătar calificat |
ADMIS |
- |
Afisat, astăzi 22.08.2024, ora 1400.
Anunț concurs pentru posturi contractuale conform H.G. 1336/2022
A) SEMINARUL TEOLOGIC LICEAL ORTODOX „MITROPOLITUL DOSOFTEI” cu sediul în: loc. Suceava, str. Parcului, nr. 6 E, jud. Suceava, organizează concurs, pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale, conform H.G. 1336/2022.
I. Administrator de patrimoniu
1. Nivelul postului: execuție
2. Denumirea postului: administrator de patrimoniu, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Seminarul Teologic Liceal Ortodox „Mitropolitul Dosoftei” Suceava
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: debutant
4. Scopul principal al postului: constituie, dezvoltă, protejează, evaluează, clasează, administrează, cercetează, interpretează și valorifică patrimoniul instituției în concordanță cu politica instituției unde lucrează, în scopul cunoașterii, educării și recreării publicului.
5. Numărul de posturi: 1
II. Bucătar calificat
1. Nivelul postului: execuție
2. Denumirea postului: bucătar calificat, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Seminarul Teologic Liceal Ortodox „Mitropolitul Dosoftei” Suceava
3. Scopul principal al postului: asigurarea preparării și servirii mesei pentru preșcolari în cadrul unităţii școlare
4. Numărul de posturi: 2
III. Îngrijitor
1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: îngrijitor, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Seminarul Teologic Liceal Ortodox „Mitropolitul Dosoftei” Suceava
3. Scopul principal al postului: asigurarea curățeniei în cadrul unităţii școlare (spații interioare și exterioare)
4. Numărul de posturi: 11
II. Muncitor (fochist)
1. Nivelul postului: execuție
2. Denumirea postului: muncitor calificat (fochist), post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Seminarul Teologic Liceal Ortodox „Mitropolitul Dosoftei” Suceava
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: -
4. Scopul principal al postului: răspunde în mod eficient de desfășurarea activității de fochist.
5. Numărul de posturi: 1
B) Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la Anexa nr. 2 a H.G. 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la adresa: Suceava, str. Parcului nr. 6 E, compartimentul resurse umane, tel. 0330803657, persoana de contact Şoldănescu Mihaela, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Termenul de depunere a dosarelor: 20 august 2024, ora 14, la sediul instituţiei.
C) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/2022:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice de participare la concurs:
I. Administrator de patrimoniu:
1. Studii de specialitate: universitare cu examen de licență (inginer/subinginer, economist)
2. Perfecționări (specializări): nu este cazul
3. Cunoștințe de operare pe calculator: da, Microsoft Office (Word și Excel)
4. Limbi străine cunoscute: nu este cazul
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: disponibilitate pentru program prelungit în situaţii speciale, pentru efectuarea de sarcini suplimentare față de cele prevăzute în fișa postului
6. Cerințe specifice (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019):
a)persoana să aibă cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b)persoana să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c)persoana să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d)persoana să îndeplinească condiţiile de studii necesare ocupării postului;
e)persoana să îndeplinească condiţiile de vechime, respectiv de experienţă necesare ocupării postului, după caz;
f)persoana să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g)persoana nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h)contractul să nu conţină clauze de confidenţialitate sau, după caz, clauze de neconcurenţă.
Prin excepţie de la condiţia prevăzută anterior pot fi angajaţi şi cetăţeni străini, cu respectarea regimului stabilit pentru aceştia prin legislaţia specifică şi legislaţia muncii.
Experiența în domeniu constituie avantaj.
7. Competența managerială (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): abilități pentru munca în echipă și în coordonarea personalului
8. Vechime: -
II. Bucătar calificat:
1. Studii de specialitate: studii care să certifice calificarea de bucătar
2. Perfecționări (specializări): nu este cazul
3. Cunoștințe de operare pe calculator: nu este cazul
4. Limbi străine cunoscute: nu este cazul
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: disponibilitate pentru program prelungit în situaţii speciale, pentru efectuarea de sarcini suplimentare față de cele prevăzute în fișa postului
6. Cerințe specifice (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019):
a)persoana să aibă cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b)persoana să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c)persoana să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d)persoana să îndeplinească condiţiile de studii necesare ocupării postului;
e)persoana să îndeplinească condiţiile de vechime, respectiv de experienţă necesare ocupării postului, după caz;
f)persoana să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g)persoana nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h)contractul să nu conţină clauze de confidenţialitate sau, după caz, clauze de neconcurenţă.
Prin excepţie de la condiţia prevăzută anterior pot fi angajaţi şi cetăţeni străini, cu respectarea regimului stabilit pentru aceştia prin legislaţia specifică şi legislaţia muncii.
Experiența în domeniu constituie avantaj.
7. Competența managerială (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): nu este cazul
8. Vechime: -
III. Îngrijitor:
1. Studii de specialitate: școală profesională, studii liceale cu examen de bacalaureat sau fără diplomă de bacalaureat
2. Perfecționări (specializări): nu este cazul
3. Cunoștințe de operare pe calculator: nu este cazul
4. Limbi străine cunoscute: nu este cazul
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: disponibilitate pentru program prelungit în situaţii speciale, pentru efectuarea de sarcini suplimentare față de cele prevăzute în fișa postului
6. Cerințe specifice (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019):
a)persoana să aibă cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b)persoana să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c)persoana să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d)persoana să îndeplinească condiţiile de studii necesare ocupării postului;
e)persoana să îndeplinească condiţiile de vechime, respectiv de experienţă necesare ocupării postului, după caz;
f)persoana să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g)persoana nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h)contractul să nu conţină clauze de confidenţialitate sau, după caz, clauze de neconcurenţă.
Prin excepţie de la condiţia prevăzută anterior pot fi angajaţi şi cetăţeni străini, cu respectarea regimului stabilit pentru aceştia prin legislaţia specifică şi legislaţia muncii.
Experiența în domeniu constituie avantaj.
7. Competența managerială (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): nu este cazul
8. Vechime: -
IV. Muncitor calificat (fochist):
1. Studii de specialitate: medii de specialitate/profesionale sau curs de calificare în domeniu
2. Perfecționări (specializări): curs și autorizație ISCIR (cazane de joasă presiune)
3. Cunoștințe de operare pe calculator: nu este cazul
4. Limbi străine cunoscute: nu este cazul
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: disponibilitate pentru program prelungit în situaţii speciale, pentru efectuarea de sarcini suplimentare față de cele prevăzute în fișa postului
6. Cerințe specifice (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): minim 1 an de experiență în specialitate
7. Competența managerială (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): nu este cazul
8. Vechime: nu este cazul
D.) Bibliografie şi tematică:
I. Administrator de patrimoniu:
Bibliografie
- OME 4.183/2022 - Regulamentul-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar (Titlul IV, Personalul unităților de învățământ; Titlul VI, Cap. 3, Compartimentul administrativ);
- HOTARAREA nr. 2230 din 8 decembrie 1969 privind gestionarea bunurilor materiale;
- LEGEA nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare (LEGEA 54/1994);
- OMFP 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
- LEGEA nr. 98 din 19 mai 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- ORDIN nr. 2634 din 5 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile;
- LEGEA 53/2003, CODUL MUNCII, cu modificările și completările ulterioare (Titlurile I; II; III; V; VI și XI);
- LEGEA nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- LEGEA nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor cu modificările și completările ulterioare (Cap. II, Secțiunea 6);
- LEGEA nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor (Cap I și IV, Secțiunea 1).
Tematica
- Personalul unităților de învățământ. Evaluarea personalului din unitățile de învățământ. Răspunderea disciplinară a personalului din unitatea de învățământ.
- Compartimentul administrativ. Organizare și responsabilități. Management administrativ.
- Gestionarea bunurilor materiale.
- Norme privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
- Achizițiile publice.
- Documentele financiar-contabile.
- Principii fundamentale privind efectuarea muncii. Contractul individual de muncă. Timpul de muncă şi timpul de odihnă. Sănătatea şi securitatea în muncă. Formarea profesională. Răspunderea juridică.
- Sănătatea și securitatea muncii.
- Apărarea împotriva incendiilor. Obligaţiile administratorului, conducătorului instituţiei, utilizatorului şi salariatului.
- Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor. Mijloace de protecţie şi de alarmare împotriva efracţiei.
II. Bucătar calificat
Bibliografie:
1. HG 924/2005 – Reguli generale pentru igiena produselor alimentare;
2. Ordin nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unităţile pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor;
3. Legea nr 307/ 2006 cu modificările și completările ulterioare, referitoare la apărare împotriva incendiilor;Capitolul I- Dispoziții generale și Capitolul II- Obligațiile privind apărarea împotriva incediilor;
4. Legea nr. 319 din 2006 a privind sănătatea şi securitatea muncii cu modificările şi completările ulterioare – Cap.IV – Obligaţiile lucrătorilor;
5. HG 1048/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă
6. Legea nr. 53 din 2003 – Codul Muncii, republicată – Titlul XI, Cap.II – Răspunderea disciplinară art.263-268, cu modificările şi completările ulterioare.
Tematica:
1. Igiena produselor alimentare
2. Curățenia în bucătărie
3. Noţiuni fundamentale de igienă.
4. Securitate şi sănătate în muncă şi PSI.
III. Îngrijitor
Bibliografie:
1. Ordin nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unităţile pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor;
2. Legea nr 307/ 2006 cu modificările și completările ulterioare, referitoare la apărare împotriva incendiilor;Capitolul I- Dispoziții generale și Capitolul II- Obligațiile privind apărarea împotriva incediilor;
3. Legea nr. 319 din 2006 a privind sănătatea şi securitatea muncii cu modificările şi completările ulterioare – Cap.IV – Obligaţiile lucrătorilor;
4. HG 1048/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă
5. Legea nr. 53 din 2003 – Codul Muncii, republicată – Titlul XI, Cap.II – Răspunderea disciplinară art.263-268, cu modificările şi completările ulterioare.
Tematica:
1. Reguli de efectuare a curăţeniei în instituţia de învăţământ.
2. Noţiuni fundamentale de igienă.
3. Securitate şi sănătate în muncă şi PSI.
IV. Muncitor (fochist):
Bibliografie
1. LEGEA nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările și completările ulterioare
2. LEGEA nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor cu modificările și completările ulterioare
3. HG 1048/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă
4. LEGEA 64/2008 privind funcționarea în condiții de siguranță a instalațiilor sub presiune, instalațiilor de ridicat și a aparatelor consumatoare de combustibil, cu modificările și completările ulterioare
5. Prescripţia Tehnică PT C9-2010. Cazane de apă caldă și cazane de abur de joasă presiune
6. Prescripţia Tehnică PT C 4-2010. Recipiente metalice sub presiune
7. Prescripţia Tehnică PT C 7-2010. Dispozitive de siguranță
Tematică:
1. Sănătatea și securitatea muncii
2. Apărarea împotriva incendiilor. Obligaţiile administratorului, conducătorului instituţiei, utilizatorului şi salariatului
3. Echipamentele de protecție
4. Funcționarea în condiții de siguranță a instalațiilor sub presiune și a aparatelor consumatoare de combustibil – dispoziții generale
5. Obligaţiile şi responsabilităţile deţinătorilor/ utilizatorilor de instalaţii/ echipamente
6. Accidente, forţă majoră sau pericol imminent
7. Cazane de apă caldă și cazane de abur de joasă presiune (PT C9-2010)
8. Recipiente metalice sub presiune (PT C4-2010)
9. Dispozitive de siguranță (PT C7-2010)
E) Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
- termenul de depunere a dosarelor: 20.08.2024, ora 16.00, la sediul instituţiei;
- selecţia dosarelor și afișarea rezultatelor: 22.08.2024, ora 14.00, la sediul instituţiei;
- depunerea contestațiilor cu privire la selecția dosarelor 23.08.2024, până la ora 14.00;
- afișarea rezultatelor finale cu privire la selecția dosarelor 26.08.2024, până la ora 14.00;
- proba scrisă în data de 28.08.2024, ora 08.00, la sediul instituției;
- afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 28.08.2024, ora 15.00;
- depunerea contestațiilor la proba scrisă: 29.08.2024, până la ora 15.00;
- afișarea rezultatelor la contestații: 30.08.2024, ora 9.00;
- proba interviu în data de 30.08.2024, ora 9.00;
- afişarea rezultatelor la proba de interviu: 30.08.2024, ora 16.00;
- depunere contestații la proba de interviu: 02.09.2024, până la ora 16.00;
- afișarea rezultatelor finale: 03.09.2024, ora. 9.00.
DIRECTOR,
Arhid. prof. dr. Hrişcă Bogdan – Mihai